rainy day

hej sötnosar :)

förlåt för att jag uppdaterar så dåligt, men jag har annat för mig än att sitta vid datorn hela tiden .. jag är ju ledig + har ingen bärbar dator längre så jag orkar inte helt enkelt, ska försöka uppdatera varje dag ändå :)

idag så blev jag (idag IGEN) väckt av sms kl 7, 8 och 9, och sen slutligen ett till klockan 10, haha man märker verkligen att det bara är jag som är ledig nästan, för kl 9 är inte tidigt för ngn som är i skolan :P 7 är inte särskilt tidigt för jessica som går på bussen halv 7, kl 7 är djävulskt tidigt för mig som ligger och sover haha!

aja, gick upp, tittade ut och suckade åt vädret, sen åt jag frukost och fixade mig och lite så :) sen så kom lisa hit och vi hade mys, åkte ner på stan sen. första gången jag åt något på max på LÄÄÄNGE! gott var det inte heller, så de klarar ja mig utan i fortsättningen också.
hittade en bikini på hm som var underbar, sen även ett skitfint diadem och ett armband, allt det gick på 74 kr, kap? OHJA! hihi :D men aa.. hittade massa underbara skor också, har fyra par nu jag vill ja, 3 av dom ska bli mina vad som än händer. GE MIG ETT JOBB!!!!! blää hatar att jag inte får mer pengar av mor min när mina tar slut.. jag vill vara bortskämd haha x)


lissekisse och jag ;)

aja, frida kom till stan också och vi va där tills 7 nångång :) skitmysig dag!
juste, köpte en klänning igår, jättesöt! den ska jag ha på fredag på avslutningen har jag tänkt :) lite kort, men skitsamma, kommer ändå vara svinkallt så kan ha strumpbyxor till :)


skärpet är inte mitt, skulle bara testa hur de såg ut :) men fin va? :D

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0