schteeekhett

hallååå

najsigt väder ute hih :D har legat ute och solat i ett par timmar nu, och jag gillar att de syns på kroppen :)
nu har jag precis köpt två biljetter till Harry Potter och halvblodsprinsen! har lovat maria att bjuda henne på bio som födelsedagspresent :) och jag dör för att se den filmen.. en rikig harry potter-nörd.


fick betygen idag också, helt okej, 3 MVG (hade hoppats på fler) och resten VG, förrutom mitt IG i tyska, men det var för att jag hoppade av i höstas. så 3 MVG, 10 VG, 1 IG, helt okej :) men måste bättra mig nästa år.

frida är på väg hit nu i alla fall, vi ska bara ligga ute och steka tror jag.. men jag behöver hennes hjälp med att göra om ett par jeans, om jag gör det så blir dom bara förstörda ;)

PUSS på er! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0