Söndagskväll

hej bloggis :)

hahah förlåt för alla deprimerade inlägg idag.. var inte på toppenhumör som ni säkert märkte ;) men som sagt.. pms, mitt humör går upp och ner precis hela tiden, de som känner mig vet precis hur jag är.

i alla fall, är på bra humör nu, har pluggat lite matte idag, legat ute i solen (JAG GILLAR VÄDRET IGEN!) och fått lite mer färg, varit ute och sprungit, duschat och smörjt in hela kroppen osv :)

nu ska jag äta middag med mina föräldrar och sedan mysa ner mig i sängen och se på lejonkungen, me like

oj nu kom pappa in och höll på att se att jag har en blogg, icke bra men tror inte han fattar sånt x)

aja, lejonkungen och mys senare alltså, och sen allra sista skolan imorgon! fyfan så skönt!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0