Summerfeeling

tjollahoppsan ;D

haha inte igår man sa så eller hur ;) nej men jag är på väldigt mycket bättre humör nu än igår, då trodde jag att jag till slut faktiskt skulle gå sönder, fysiskt, den psykiska delen brakade samman för längesen.

jag är i alla fall hemma nu, och har vart ett tag, har ätit årets första vattenmelon (galet gott) och legat i solen och stekt mig :) lisa sitter på bussen på väg hit just nu och jag tänker tvinga med henne till maxi eftersom jag behöver köpa nageltippar (finns de där?) och balsam.

anledningen till att jag behöver köpa nageltippar är för att jag fick ryck när min tumnagel gick av på sidan när jag cyklade hem imorse, så jag klippte av allihop, så jääävla korkad är jag -.- så nu har jag fuuula, korta äckliga naglar och det klarar inte jag av. och visst är de kul när folk tror att mina riktiga naglar är fejk, men jag har hellre fejk än fult.


muuuummma ! tihi och det finns nästan en hel kvar, åt baaara mig. som att jag hinner äta upp hela den innan den ruttnar x)


dagens, lite suddig bild men visst börjar jag få lite färg i alla fall? :D

nejmen nu kan jag inte stå vid datorn längre, skulle ju bara visa att jag lever egentligen ;) ut i solen med er !

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0