Tisdag in the city

hellu

igår så var frida hä, vi solade ett tag och sen var vi på maxi och handlade och lite sånt dära, och sen åt vi middag med mina föräldrar och tittade sen på harry potter och den flammande bägaren, myyys :)


gårdagens - hihi ni kan inte säga att jag inte fått färg ;) men är inte lika röd längre haha!

men de va lite jobbigt bara att vi kom i säng runt halv 3, och hon skulle till läkaren imorse så vi gick upp vid 8 ... men jaja :) när hon åkt så stack ja ut och sprang, fatta att de va 22 grader och klockan var halv 9 !!! galet hahah.
sen låg jag i solen ett tag innan jag åkte ner på stan för att möta upp frida baby igen :) vi gick runt och kollade och jag köpte äntligen ett nytt solpuder, har använt ett gammalt från solo, som dessutom är sönder! inte okej, de hamnar i soptunnan nu.


dagens

jaja ;) men ska äta lite nu, hörs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0