Träningsvärk...

hejsan :)

imorse så gick jag och maria upp rätt tidigt, runt 10. men då hade jag halvsovit sen klockan 5, då katten väckte mig och ville ha mat haha.. typ går över en ansikte , lägger sig vid huvudet och spinner, för att sedan sätta klorna i ditt lår.. ja så gillar alla att bli väckta vid halv 5 :) och mamma muntrade ju upp mig sen genom att säga, "jamen så gör hon varje natt, jag är van.." yay!

aja, vi åt en mysig frukost på verandan och sen åkte hon hem. jag har typ städat hela dagen.. har städat hela jävla nedervåningen, och de som vart hemma hos mig vet att det är mycket! dels är det rätt många rum,och dels är det saker precis överallt haha :P aja, började vid 11 och blev klar runt 3.. kul! aja, sen låg jag ute och solade ett par timmar, och läste harry potter ;)

nu på kvällen har jag inte pallat göra något riktigt, har en enorm träningsvärk i min mage efter gymmet i fredags, jag ansträngde mig nada med några övningar eftersom det var alldeles för varmt och jag redan tränat den dagen, men jag gjorde "brutalbänken" (liknande men inte exakt lika) så gjorde jag den ordentligt typ.. och det känns som jag vet inte vad, kan inte ens göra en situp!

aja, jag ska få in katten nu så att hon kan få sitt ppiller, annars blir hon hormons-galen och brunstig eller vad det kallas, och det hoppar jag gärna över.. ska sova sen för ska upp tidigt imorn och gå ut och springa innan de blir alldeles för varmt, sen städa övervåningen, plus jobba i trädgården, vilken rolig dag jag har att se fram emot ...

aja, sov sött

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0