uttittad

halåååå

jag åkte som sagt ner på stan idag, men inget blev väl riktigt som jag ville där.. jag lämnade tillbaka en klänning från vero moda, hittade en bikini jag vill ha, men inte köpte. seriöst är det första gången jag är på stan utan att köpa något på flera månader! men det är ioförsig bra, jag måste lära mig att hålla i pengarna.


hela dagens outfit (förrutom skor)

åkte hem vid 20 över 1, fick sällskap med lori på bussen, men jag var ledsen då och kände seriöst att tårarna skulle komma närsomhelst, så jag var nog inte så rolig att vara med :P åkte hem och typ sov i alla fall.. har varit jättearg på min familj också, litet pms-barn som man är, så jag bestämde att jag inte tänkte stanna hemma resten av kvällen (kl var runt halv 7) så jag åkte iväg till natta, i mina rosa för korta mjukisbyxor :P

var där ett tag i alla fall, myspys :) fick med mig ett stort rosa gosedjur hem! gullgull hihi :D ska ha den i mitt rum :)
hhah och folk kollade ju inte aaaalls på bussen.. seriöst, jag åker ju 5an, och då är det alltid tusen blattekillar där, och tror ni inte att alla verkligen vänder sig om och STIRRAR när jag går på eller? AHHAHA


haha, kvällsoutfit + gosedjuret :P

nu har jag i alla fall ätit middag, wiho fick min sushi (kärlek!) och allt är mycket bättre :) ska ta och duscha, göra en ansiktsmask, och smörja in kroppen och sådär, så är man riktigt fräsch till imorn ;) hur fräsch man nu kan vara innan kl 9 en fredag när man inte gått upp innan 10 på hela veckan :P


vet inte riktigt varför, men jag gillar makirullar bäst, så vi gör alltid en specialbeställning åt mig så jag får bara såna :P

aja, trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0