bara för att jag alltid har bäst rubriker :)

hej sötnosar :)
nu är jag äntligen på bättre humör, tack jullan för det! verkligen jätteskönt att få prata ut och höra att det inte är mig det är fel på.

jag åkte alltså ner på stan vid 1-tiden och mötte upp julia vid åhléns vid halv 2 ungefär, startade med en fika på waynes haha ;) fast det vart mer åt lunchhållet med wraps :)
sen så kollade vi runt i stan och hade det trevligt, märker verkligen nu hur mycket jag saknat henne.. vi träffades varje dag förr, men nu har vi inte varit med varandra på flera veckor av olika anledninar, så jag tycker att det är jätteskönt att allt har löst sig nu, så man vet vart man har varandra :)
det blev i alla fall lite tröstshopping idag igen :) fick ett presentkort på hm i torsdags eftersom jag handlade för över 400, så det var bra idag, för köpte ett nytt läppglans (som jag redan är kär i) ett diadem och glanssprey :) såna där små behövliga saker ;) sen så blev det en tröja till bror min också, för han fyller år den sista mars.
och hahaha, på vagabond hade dom någon form av tävling, man fick köpa ett par tygskor för 50 kronor, som man sedan fick måla och dekorera som man ville, och sen fotade dom skorna så är man med och tävlar om ett par valfria skor ur butiken :) tror knappast att jag kommer vinna, men mina skor vart grymma! :D


julia och jag :)


en "dagens" :P där är diademet jag köpte idag oxå


mina skooor!! döheta hihi :D


och så tröjan jag köpte till joakim, får se om jag ska byta den eller inte, ska kolla med mamma först :)

nu ska jag ta och baka morotskaka till mig och mamma, skulle ha gjort det igår men då sov jag haha :P
puss på er och ha en underbar lördag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0