Ett litet inlägg

Hej!

Just nu sitter jag här i skolan och jobbar med Adobe Dreamweaver. Det är jätte häftigt tycker jag eftersom det finns så många olika tuffa saker som man kan göra med hjälp av programet.
På rasten gick jag och Ebba och köpte något som inte var gott på kiosken vid Ekebyskolan. Så nu mår jag illa. Jag tror at jag ska gå och klaga på deras kök.. det är bara för allas bästa.
Jag är just nu ganska hungrig. Men det är mat om ungefär en halvtimme som tur är!!! Det gör mig så glad att veta!
Det var nog allt för mig! KOM IHÅG ALLIHOPA ATT DET SNART ÄR SOMMAR OCH DET SKA BLI SÅ OTROLIGT SKÖNT JIPPI JIPPI JIPPI

kramar till alla er som läst.
//anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0