fortfarande måndag ;)

hej där :)

gud vad mycket bättre jag mår! helt otroligt :) har fortfarande lock men de gör knappt ont alls :) jobbigt bara att jag fortfarande har problem med halsen, har haft det i två veckors tid... jag som aldrig blev sjuk förr :S

idag har jag bara legat i sängen hela dagen och inte gjort ett skit.. läste blondinbellas blogg från allra första början då hon börjat blogga, då var hon 14 år och vääääärlden fjortis.. blev faktiskt förvånad!
sen har jag ätit våfflor idag också, mums på det! fast råkade äta så många att jag till slut mådde illa så de va väl inte lika bra ;)



nu ska jag gå ner och göra en smoothie eller något, är sugen haha!

pusspuss <3<3

och förresten, är det farligt att sola om man har sår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du besöka min blogg och svara på frågan som mjag alltid har undrat över??=) Skulle vara asaaa snällt<333333333

2009-03-09 @ 18:59:40
URL: http://queenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0