Fredag!

shulululu :D

skönt med helg, eller vad säger ni?
rätt så härligt om ni frågar mej :)

dagen började med en jooobbig natt, gick och la mig tidigt, för fick så sjukt ont i huvudet, men det gick över med en alvedon, sen så vaknade jag mitt i natten och det kändes som om mitt huvud skulle sprängas, så gick upp och tog en alvedon till, höll typ på att svimma, var helt yr kommer jag ihåg. somnade till slut och gick upp och var pigg och glad konstigt nog :P

men i skolan så blev jag tjuuurig, vi skulle hålla på att skriva på vår uppsats om en entreprenör, jag ska skriva om blondinbella, men har fan inte ens börjat, behöver all tid jag kan till att jobba, och idag skulle vi få båda lektionerna till att arbeta med det. men vet ni vad, min dator är ju fortfarande trasig, så jag kommer inte åt min forskningsplan eller något, så kunde inte göra ett skit, finns ju inte så mycket information om blondinbella i böcker ju, så idag skulle jag sitta och läsa om artiklar om näthandel, i SEX TIMMAR!!!
fast min huvudvärk kom tillbaka, och jag somnade i skolan två gånger (på rasten) så jag gick hem tidigare och sov. har sovit tills nu hahha :P har inte ont i huvudet i alla fall, men vägrar gå ut idag!

nu kommer pappa snart hem med sushi, och sen ska jag poppa popcorn och gosa ner mig i min säng och se på film. sjukt underbart <33

helgen kommer va sån att imorn så ska jag och pappa försöka komma iväg och beställa mina tapeter, sen ska jag försöka tvinga med honom till ikea, för har hittat en byrå jag vill ha, sen ska jag ner på stan och köpa en kofta jag såg idag på vägen hem, möjligtvis blir det träning med hetti också men annars tränar jag själv :) nu äre beach-body som gäller vettni ;)
nu kom jag på att jag måste försöka fixa mitt sommarjobb också, och sen skriva på uppsatsen.. jennie var gullig och mejlade uppgiften så jag kan göra lite hemma :)

förresten saknar jag sommaren rätt rejält.. vill vara bruuuuun och inte ha ett skit att göra, inte känna några krav liksom.. fan vad underbar min och fridas camping kommer bli! vara en vecka på en ö, ta dit folk på kvällen och sen ligga och steka hela dagen.. ååh!

   

ååhh sommar :(:(

Kommentarer
Postat av: :P

haha vadå 6timmar? :P du ljuger ju hahah.. du läste i max en halv timme och var i skolan i två timmar hahahah :D

2009-03-14 @ 02:53:42
Postat av: bebbisen

hahah, jaa vet! men det var MENINGEN att ja skulle läsa i sex timmar :)

2009-03-14 @ 14:45:25
URL: http://ebbajessicas.blogg.se/
Postat av: natta

haha ja minns inte ens att ja skrev de där:P

2009-03-14 @ 15:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0