Fredag!

halloj :)

var tvungen att gå upp halv 7 imorse för att väcka fabian så att han kom iväg till skolan idag.. inte superkul :P men gick och la mej sen och gick upp strax efter 7 istället :) var faktiskt i skolan redan kvart över 8 sen.. ovanligt när jag tar mej dit själv ;)
 
idag hade jag mitt vita linne som jag köpte igår, svart "kjol" från hm och leggings :)

gjorde klart företagsekonomi-saken på första lektionen, tror den blev bra faktiskt! hoppas på att jag gjort rätt i alla fall :) och sen skrev vi klart om finanskrisen och lämnade in den :) och på eftermiddagen så hade vi svenska och fick börja med våra uppsatser.. eller idag skrev man forskningsplan och så bara.. jag tror jag ska skriva om blondinbella och hur man lyckas som entreprenör innan 18 år, så jag mejlade henne och frågade om jag får göra en intervju.. hoppas på svar :)
hahaha efter skolan så var jag och natta en aning hyper.. hade tryckt i oss massa godis och koffeintabletter x) kände mej allmänt överpigg och konstig.. skrattade hela tiden hahaha x) vi åkte ner på stan och de som såg oss lär ju undrat en del.. men kul var det :)

nu ikväll så var det antingen fest eller myskväll med hetti.. men just nu verkar det som att det blir varken eller... festen var jag tydligen inte välkommen till, och då orkar man ju inte åka dit även om folk säger att jag borde göra de iaf^^ har vart med om samma grej typ tusen gånger nu känns det som, och olika tjejer som har festerna hela tiden :P gulligt att man är omtyckt :)
och hetti kan förmodligen inte komma eftersom hon kom på idag att hon ska ha prov på sin lördagsskola imorgon, så ifall hon hinner plugga klart så kanske hon kommer hit senare, men annars får jag väl sitta och äta sushi med mamma som en liten unge. JAG VILL UUUUUUT!!!!!

jag var på värsta partyhumör.. vanliga fredagar så sover jag bara, men jag är hur pigg som helst och vill verkligen inte sitta hemma. men party läre inte bli tror jag -.-
bajs.




min nya väska kom idag förresten :) den är lite ljusare än vad den ser ut på bilden, och ganska plastig tyvärr, får se om jag behåller den eller inte, för gillar den ändå :)

men jaja...
nu ska jag inte sitta här och ordbajsa längre
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: k

Samma fula väska som på kissies.se

2009-03-07 @ 14:37:06
Postat av: Anonym

hihi! samma väska som kissie har. hoppas den klär dig bättre iaf :D lite plastig men annars fin!

2009-03-08 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0