hoho :D

gott folk, jag är på braaa humör!
vet inte ens varför, tror det kan ha att göra med att jag precis duschat, gjort inpackning och nu smörjt in hela kroppen med min fikon&gurka body butter! man känner sig alltid så fräsch efteråt :D
en liten jobbig grej är dock att min grapefrukt bpdy butter från the body shop är slut :( skulle ta den nu men det finns ju inget kvar :(:( köpte för inte så länge en likadan fast med jordgubb, men tycker nu att den luktar för mkt godis..
så imorn folket, ska jag köpa en ny :D
the body shops body butter är utan tvek bäst, enligt mig, och då spelar det ingen roll om de är lite dyrare än en kräm från hm, för det är faktiskt skillnad.
men vet inte riktigt vilken jag ska välja, antingen blir det cocos, eftersom det var antingen cocos eller jordgubb förra gången, och jag älskar cocos, eller så blir det grapefrukt.. :) möjligheten finns ju att det blir båda, men tror inte min ekonomi tillåter det ;)

 VS 

jajaja, nog om det.
idag har jag inte gjort något alls nästan.. var påväg ut på en promenad, men tror ni jag kom ut eller? haha nej såklart inte.
istället frågade pappa om jag ville tjäna en hundring, såklart tänkte jag, och då fick jag i uppdrag att lägga i olika saker i 30 st kassar, skulle va samma saker i varje kasse, och kassarna skulle va priser eller något :)
va klar på 20 min, så då är 100 kr en ganska bra lön ;)


:)

nu ska jag snart se på beck när det börjar, och sen sova tror ajg nog.. måste nog gå i skolan imorgon, trots att jag inte är frisk -.- sen så är det ju dans som jag måste vara med på också.. borde nog inte vara med egentligen, utan bara titta på, fast jag har ätit så mycket godis och chips den här helgen att jag nog måste vara med hahah :p
puss på er så hörs vi imorn <3

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: men gummsi då, tack! <3

krya på dig!

2009-03-02 @ 14:38:18
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0