Lördag!

thhihih hej ;D

glaaad idag! och vet ni varför? jo, vi har fixat alla grejer till mitt rum! tapeterna är beställda, så lär komma någon dag i veckan, och va ju på IKEA tidigare idag och köpte en byrå, en spegel och lite lakan :D
fast lite dåligt samvete har jag för att de kosta så mkt pengar.. men pappa har sagt tidigare att ajg får välja vad jag vill ha, så då får han skylla sig själv tycker jag.

imorse gick jag upp sjukt tidigt för att vara lördag, redan halv 9! men ja va inte ens trött hah :P klädde på mej, åt frukost och så, sen åkte vi och skjutsade jocke till sunnersta, sen åkte vi vidare till 'IKEA och sen uppsala färg :) och efter det så släppte pappa av mig i stan så gick jag och tränade, sen gick jag runt en stund på stan, fast köpte ingenting.
sen åkte jag hem :) pappa och fabian är på bandy och mamma jobbar, så jag är helt själv hemma, sjukt tråkigt, men jag ska snart ta itu me mitt rum, vill få klart så fort som möjligt, tänker inte skruva ihop byrån förrän tapeterna är uppe tror jag, men jag har sjukt mycket grejer som ska bort, så ska göra en SSS, slänga, spara, sälj nu :)

och förresten.. varför är det så att när man är som fulast så ser man massa folk som man "känner"? som idag, helt osminkad och med fiktigt hår i en hästsvans går jag p stan, och ser typ dubbelt så många jag känner än vad jag brukar göra.. haha dålig tajming typ :P

men nu ska jag göra något annat, ingen lust att stå vid datorn :)

pusspusspusspuss (och kom förbi sunnerstabacken imorn, jag jobbar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0