Lördag.

hej på er :)

förlåt för dålig uppdatering och så men jag har mått skit om jag ska vara ärlig..

i torsdags hade jag världens mest sjuka pms så mitt humör gick upp och ner precis hela tiden.. var glad och sen helt plötsligt arg.. det hela slutade med att jag gick hem från skolan gråtandes :P sen lugnade jag ner mig i alla fall och åkte ner på stan och tröstshoppade, blev 4 par trosor, en kofta och strumpbyxor :) sen vare dans, och den gjorde mig lycklig ett tag, mådde bra hela kvällen i alla fall.
sen på fredagen så hade jag sovmorgon till kvart i 1, men kunde inte sova på morgonen.. egentligen började väl dagen bra, men det ska ju alltid komma något och förstöra... även denna gång såklart. så jag gick runt i stan ett tag innan jag åkte till skolan, skolsaken jag skulle göra gick i alla fall bra, och jag slutade redan halv 2.. 45 min skolan alltså ;)
så åkte jag ner på stan igen.. gick runt själv men pratade med jennie i telefon, var både ledsen och glad typ haha :P men denna gången köpte jag inget förrutom mysmat till mig och mamma till kvällen.
när jag kom hem så bröt allt.. jag tror aldrig jag har gråtit så mycket som jag gjorde igår.. men jag tror att det blir bäst såhär.
tack hetti för att du finns <33
jag sov i alla fall från ungefär halv 7 tills 10 imorse, och då vaknade jag upp med den enda tanken att hoppas allt var en dröm, men såklart inte.

idag ska jag i alla fall träffa julia :) vi får se vad vi ska göra för nu har jag ingen aning faktiskt... det jobbiga är att jag mår skit fysiskt oxå.. blir inte förvånad om jag har feber. men jaja, får ta en alvedon, en lång dusch och göra det bästa utav det :)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0