Lördag!

hej gott folk :D

hihi till skillnad från resten av världen så är jag inte bakis idag, eftersom jag inte gjorde något alls igår :)

idag gick jag upp redan vid halv 10 och åt frukost och så :) vid 1-tiden så gick jag och mötte Sofia för vi skulle på promenad. någon riktig promenad blev de inte riktigt haha :P vi gick runt inne på maxi, lindex och siba... och avslutade med att jag åt lite mat på donken :)
sen tog jag bussen mot stan och träffade natta, gick och solade, haha tredje gången denna vecka :P men vill bli BUUUUN!! fick även höra lite skvaller från igår kväll så de va "kul" :) sen så handlade vi groggvirke hon köpte cigg osv. råkade trampa på en duva också.. alla som känner mej och har gått på stan med mej  borde veta att jag hatar duvor.. och alltid skrämmer iväg dom.. men den här jävla duvan flyttade inte på sej så råkade trampa på den x')
jaja, sen tog jag bussen hem :)
har lovat att äta mat med mamma ikväll, men sen åker jag hem till natta så ska vi fixa oss och sen blire fest :) måste jobbigt nog jobba imorn så blir nog inte så sent ikväll menmen^^


såhär ser jag ut idag :)

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0