Måndag

hej sötisar :)
ingen uppdatering igår, jag orkade inte, hade ju min skitdator då! men i lördags kväll så åkte jag hem till hetti, shit vad jag saknat henne! kan inte fatta att vi inte träffats sen innan jul! vi hade i alla fall skitmysigt, åt en jävla massa godis och såg på melodifestivalen, och pratade, så jävla skönt att prata med henne, även om vi inte träffas särsilt ofta så kan jag berätta allt för henne, och jag vet att hon inte säger något vidare, och det har jag upptäckt är ganska sällsynt bland folk, så jäkla skönt att ha någon som är så :)
sen har vi ju sjukt kul också haha!


sååå fina, visst? :D


haha när vi skulle köpa godis på gottsunda centrum så upptäckte vi att det fanns nöt-creme i LÖSVIKT!! överlyckliga? JA!

sen på söndagen så jobbade jag hela dagen.. var inte alls på bra humör, hur kul tror ni att det är att sitta helt ensam i en barack i 6 timmar, inte kunna gå därifrån och ingen vill komma dit. dessutom svarade knappt någon på mina sms så det var en tjurig ebba när pappa hämtade mig :P sen skulle han såklart byta glödlampa på bilen på väg hem och tvingade mig stå ute och titta på, i mina dyngsura skor och jag frös och var arg.. kan inte säga att jag var på bra humör resten av dagen ;)

men idag var det skola igen då, helt okej tycker jag.
imorse var jag klar kl 8 och ville åka till skolan, ganska skönt att vara där tidigt har jag upptäckt, men fabian ska tydligen med och har inte ens gått upp än, så jippi vi åker halv 9, så jag sitter där en halvtimma helt färdig helt i onödan, vad är vitsen med att gå upp i tid om ingen annan gör det? :S skulle egentligen kommit ett par minuter sent, men peter är ensam admin just nu så vi började kvart i 9 istället för 5 över halv :)
första lektionen var datorkunskap och vi skulle hålla på med css, jag fattar ingenting och dessutom var jag inte där förra lektionen eftersom jag var sjuk, great :) men jag fick i alla fall tillbaka min dator, och vet ni vad felet var? inte något med datorn överhuvudtaget, utan det var tydligen laddaren det var fel på, och det enda som behövdes göras var att ladda datorn och sen funkade den, så jag har vart utan dator sen i onsdags för att den var urladdad, sjukt smart jag känner mig :P 
aja,andra lektionen var entreprenör så vi fick skriva på våra uppsatser, kom igång idag, äntligen, skrev faktiskt en hel del, hoppas det går lika bra imorgon :)


haha snyggingarna utanför ekeby, haha natta vi måste sluta köpa kakor :P dom va inte ens goda ....

efter skolan så åkte jag och natta ner på stan och gick till waynes och fikade, jag har blivit kär i deras latte, sååå mycket godare än på storken!! så de är mitt nya stammis-ställe :) sen gick vi runt på stan en stund, för jag har bestämt mig för att köpa en cam! varför vet jag egentligen inte, men jag vill ha en haha :P vid 5 så gick hon hem och då gick jag på stan själv i en halvtimme ungefär innan jag mötte hanna för att åka till dansen, SÅ JÄVLA KUL DET ÄR!!!!!! idag gjorde vi först en liten koreografi som uppvärmning, sen så skulle vi göra om den + lägga till en egen åtta, inte så svårt men ändå svårt :P när man inte har så mycket tid på sig och ska göra likadant två stycken utan att någon visar hur man ska göra liksom. sen tränade vi på show-koreografierna sista halvtimmen, kan båda ganska bra tror jag :) skönt att vi inte la på massor idag eftersom jag var sjuk förra gången så hade att ta igen idag :)
sen åkte jag i alla fall hem, åt mat , duschade och nu sitter jag här :)

förresten så var det en som sa att min blogg är väldigt tråkig om man inte känner mig, men hallå? min blogg handla om mig, de som inte tycker att det är intressant att läsa, eller inte känner mig, de har inget här att göra :)

och förlåt för ett för långt inlägg :P
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: sofia

haha sötingar ;)

2009-03-21 @ 19:23:34
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0