Måndag

heeey :)
måndag idag vilket innebär ny vecka.. bläää.. vissa stunder önskar jag bara kunde stå still, och aldrig ta slut.
men dagen började i alla fall med webbdesign, började med dream weaver idag, inte så jättesvårt.. fast jag är ju handikapp när de gäller design så de spelar ingen roll om ja kan programmet, de blir fult ändå haha :P
sen så på eftermiddagen så jobbade vi med fördjupningsarbetena, de skulle tydligen in idag, alla var bombsäkra på att de skulle in på fredag men nähäää..
aja, satte mej ensam i ett grupprum och jobbade så hann klart i tid i alla fall :) blev väl inte så bra som det kunde blivit, men vad gör man ;)

sen efter skolan så åkte jag hem faktiskt.. gör nästan aldrig det innan dansen men idag var jag pank och hade ingen lust att vara i stan, så drog hem och åt lite mat, städade badrum, bråkade med bror och sedan iväg igen.. haha mkt hinner man med ;)
dansen kommer bli grym ifall alla sätter den.. stora rörelser ska de va ;) fick reda på att discon kommer vara på dagshowen och raggan på kvällshowen.. illailla, det betyder att jag måste vara där hela dagen + att ingen kommer att få se båda mina danser -.- fast i år ska jag fan ha dvd´n ! fast då är dilemmat vilken av dvd´erna ja ska ha, eftersom det är olika till dag och kvälls.. men skitsamma, schemat kanske blir ändrat, showen är ju inte förräns den 17 maj ;)

raggagruppen vid julshowen! fast nu kommer vi inte va lika många som vi va då :P (många som saknas på bilden)


hahahha hanna och lori


lite suddig bild menmen, kristina och maria på hörnan, sen så jag i min orangea kappa jag hade på "modevisningen" i början på disco-dansen, sen så lori som ser fundersam ut ;)

och vad har jag gjort mer då? inte någonting typ.. jag och julia pratade lite efter dansen och har bestämt oss för att försöka bli vänner igen, känns bra :) blir nog mys med henne i helgen, har trots allt saknat min brud.

sen åkte jag hem igen då.. har duschat och så, ska nog fixa mina naglar nu trorja, ser ut som hell haha!
men pussinuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0