Måndag

shululul :D

haha natta tyckte de va jättekul att få skriva blogg tidigare idag så lät henne göra de haha :P

men dagen har i alla fall varit bra, började med webdesign, de gick väl inte jättebra haha :P mrn går framåt i alla fall :) sen på eftermiddagen hade vi entreprenörs-ämne med palle och lina. jag trodde att vi skulle få skriva på våra fördjupningsarbeten men nejnej.. vi fick ny uppgift istället.. som vi ska hålla på med imorn och hela onsdag.. paaaain! när vi har sån tid på oss så måste också redovisningen bli bra.. men tror de blir de :) vet hur vi ska göra iaf.. tror jag :P

efter skolan så åkte jag ner på stan och mötte upp frida, har inte sett gullungen på mer än en vecka så det var behövligt att träffa henne igen! jag köpte ett diadem och sen gick vi och fikade, mys :) men hon var tvungen att gå redan 20 över 4 för hon hade kemi tror jag de va. då mötte jag i alla fall nattisen :)
vi gick runt och hon köpte skor och så.. jag hittade också ett par skor jag vill ha, men självklart är jag paank.. venne hur jag lyckas, men har bara 200 av 1700 kvar.. och fick pengarna i onsdags.... haha tröstshopping kostar visst :P

aja, efter det åkte jag till dansen i tunabackar :) jullan och hanna var där wii :D det var fett kul som vanligt och idag filmade åsa oss också, showen kommer verkligen bli grym!!

nu ska jag göra ngt annat
pusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0