Måndag

helluuu

jag är hemma och sjuk, blää, när jag vaknade imorse så gjorde mitt öra så ont att jag kände att jag inte skulle kunna gå till skolan, så jag stannade hemma. vaknade vid kvart över 10 ungefär, och ont gör det fortfarande, men det är bättre :) får se om det blir skola eller inte imorgon. det jobbiga är att jag har dans idag som jag inte vill missa.. får se om jag får gå på den elle rinte, kan ju sitta och titta på om inte annat.

nu ska jag nog gå upp och äta lite frukost.. känner att jag är hungrig hahah :P men ni får ha det så bra idag, jag ska försöka påbörja utplockningen av mitt skrivbord, och alltså rensa all skit som finns i lådorna haha :P



hare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0