Onsdag

hej vänner :)

dagen började bra, gick upp bra i tid och kom i tid till skolan och allt, duktiga jag ;) första lektionen hade vi engelska och skulle se en bond-film... jag HATAR bond-filmer, asså jag har ju tre äldre  bröder och blev nästan uppväxt i fjällstuga.. och då såg de alltid på bond och jag fick aldrig välja film, jag ville ju se hästfilmer haha :P nej men har aldrig gillat bond, så jag somnade under filmen idag.. (a) får skylla på att jag fortfarande är sjuk.

på eftermiddagen så var det idrott och vi hade HLR, hade gjort det mesta förr så det var inga problem, såg på en film där en man fick HLR och så, helt okej lektion :) sen åkte jag ner på stan och träffade maria, typ 50 år sen jag träffade henne! vi var på waynes och drack varm choklad och pratade, myyyys värre :)

sen var jag på stan ett tag till och nu är jag hemma och har precis ätit mat :) är galet trött.
och som jag sa igår så är min skoldator sönder, och vad tror ni händer när jag ska lämna in den då? jo it-admin på min skola har STÄNGT till på fredag! sen när har dom stängt??? :S snacka om dålig tajming, eftesom jag nu inte kommer ha någon dator på flera dagar, och jag behöver den ju till mitt skolarbete.. jobbigt värre.
sitter nu med min gamla skitdator, går faktiskt inte så långsamt som den gjort förr, eftersom jag tömt den på ALLT, har ingenting verkligen.. och msn funkar inte ens. rolig dator :P sen så är skärmen typ lös så den kan inte stå upp själv^^ men så ni vet så kommer det inte några bilder när jag har denna dator, eftersom det inte går att ha något på den.. men ni överlever nog :)

nu ska jag se tv
pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0