Söndag

hej vänner :)

shit vad helgen gått fort.. redan söndag eftermiddag!

igår drog ju jag och natta iväg på fest i luthagen, jag var nog aningen för full.... skickade en jäkla massa sms och vet inte riktigt vad jag gjorde faktiskt.. la mej ner på vägen och skulle dö i alla fall hahah x) sen så ramlade både jag och natta så hon gjorde illa handen och jag slog upp hela knät.. kommer ihåg att det inte kändes men blödde förjävligt, känns nu kan jag säga!
sen spårade festen såklart, alla var tvugna att gå och polisen kom.. vet inte riktgt vad som hände då men gick i alla fall till bussen helt själv, och träffade rasmus och filip! trevliga pojkar som jag känt sen jag var liten, är inte hundra på vad vi prata om men dom väntade på bussen med mig i alla fall :)
 kom hem redan vid kvart i 12 typ.. och var jättefull.. hahah helt stört att inte mamma märkte de :P

så här såg jag ut igårkväll i alla fall, vitt linne från indiska och svart kjol från gina tricot


jag och natta hade lite förkrök hos henne, ananasjuice och vodka är inte en bra blandning vet vi nu :)


vi va grymt snygga såklart :)


och såhär ser mitt knä ut idag....

imorse väckte fabian mig vid halv 9 för idag skulle jag jobba.. yey, jag kunde inte sova alls på natten, eftersom mitt öra gjorde så fruktansvärt ont, har haft lock för örat i flera dagar nu, och det blir bara värre, och inatt gjorde de så ont att jag låg vaken i timmar.. jag har alltså fått öroninflammation! yey! varför blir jag sjuk hela tiden? jag är ju ens knappt frisk från förra gången jag var sjuk -.- men nu har jag feber och grejer igen.

i alla fall så åkte jag till jobbet och var där vid 10-tiden.. sen somnade jag och vaknade igen vid 12 ungefär hahah x) tur att det inte kom någon i alla fall, var inte en enda som hyrde skidor idag så jag satt i den  jäkla baracken själv. att sova är det bästa sättet att fördriva tiden, speciellt när man är superbakis och har öroninflammation.. och dessutom läser igenom tusen sms man skickat kvällen innan och bara kan undra vadfan man tänkte då :P

men nu är jag i alla fall hemma.. mår egentligen inte särskilt dåligt förrutom att det brusar i örat och gör ont.. får se om jag går till skolan imorgon eller inte, vill inte komma efter.
nu ska jag ta en dusch hade jag tänkt, med hårinpackning, kroppsskrubb och sen smörja in mig :)

pusspuss ha en bra dag <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0