Söndag

hallå där :)

lite dålig uppdatering kanske, men äsch, ni överlever ;) jag och frida hade det underbart i torsdagskväll, såklart, men på morgonen var jag tvungen att gå upp 8 för hon skulle ha frukost innan sin träning kl 9.. inte lika underbart haha ;) men sen gick ja  la mej igen.
sen åkte jag ner på stan helt osminkad och oduschad och äcklig för att gå och sola.. sen gick jag runt lite i stan helt själv.. vet inte varför jag utsätter mej för sånt.
aja, sen på kvällen så åkte jag ner på stan igen och träffade frida, vi åt middag på max och köpte massa godis på gottis.. inga hälsofreaks här inte ;) sen gick vi runt lite i stan, en massa 94or överallt med sina 3,5or, hhah ja kommer ihåg den tiden, fett patetiskt.
i alla fall så var det en fest i vaksalatorg som vi gick till.. jag var inte alls taggad och man kan väl egentligen inte kalla det fest.. vi va där ca en halvtimme innan vi gick, frida skulle hem för hon hade morgonträning och jag åkte hem till mig :)


fina frida på max :)

sen igår så sov jag typ hela dagen.. mådde helt kasst.. kände inte för att göra något alls så det gjorde jag inte heller :P låg i min säng hela dagen och sen hela kvällen också, inte direkt så som jag planerat dagen men vad ska man göra.

sen så idag.. ska snart ut och ta en promenad eller något med gariné, om jag ska va ärlig så vet jag inte vad vi ska hitta på, men ingen av oss har pengar så vi kan inte gå och fika som vi bestämt haha :P
men mys blire nog i alla fall :) sen ska jag hem och städa lite och tvätta.. har inget rent för tillfället, eller inget jag vill ha på mig i alla fall.. men sen blire tv som alla söndagar, de är ju idag och på tisdagar som de bra programmen är ;)

och hur kan man känna ett sånt hat, sånt jävla starkt hat, som jag känner nu? jag vill bara slå sönder något och att allt ska gå åt helvete för dig.. jag är nog inte riktigt mänsklig.

puss på er nu ska jag ut

Kommentarer
Postat av: frida

jag är otroligt vacker:P eller inte?!! haha puss på dig underbara ebba!!

2009-03-23 @ 22:33:38
URL: http://engstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0