Söndag.

hejhej :)

bläää för den här dagen.. eller inte bara den här dagen, alla dagar typ! jag vill inte mer nu.. känner bara att orken börjar ta slut.

gick upp tidigt idag, redan vid 9, fast jag trodde att klockan var 8 då, jag tänkte inte på att det blivit sommartid. men i alla fall så åt jag frukost och fixade mig och så och sen åkte jag och mamma till HIMLA och köpte kuddar till mitt rum, det skulle ha blivit rosa, men blev turkost istället, blir nog fint det me :)
sen skjutsade mamma in mig till stan där jag mötte jennie och juliette.
vi tog bussen till fyrishov för att gå till UF-mässan, vi råkade planka in haha :P ingen av oss fattade vart man skulle gå in så det blev ett annat ställe.. har lite biljetter över med andra ord^^
själva mässan var väl helt okej, kul att se alla olika företag, även om de flestas produkter var ganska dåliga.. men man fick lite inspiration till nästa år i alla fall, då vi själva kommer stå där :)
jag köpte ett brunt läderarmband med ett peace-märke på, skitfint är det så puss på det!
vid 2, halv 3 så tröttnade vi i alla fall på att gå runt där så vi åkte in till stan och jag åkte hem istället.. är inte på humör för något alls just nu.. blää bara.. :P


aja, vi får väl se vad dagen har att erbjuda.. om jag bara skiter i allt och stannar hemma eller om jag går ut och träffar någon,
nu ska jag i alla fall inte sitta här längre
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0