Söndag kväll

hej folket

just nu mår jag mkt bättre, har såklart fortfarande lock, men för tillfället gör det inte ont :) får se hur jag gör med skola imorn, känns inte som att det är värt att jag är där om det är lika illa imorn som det varit idag.. tror inte jag kommer få något gjort som man måste va koncentrerad till ändå.. men har ingen feber eller så längre så sjuk är jag egentligen inte :)

om jag stannar hemma så ska jag ta och sätta igång med mitt rum, har troligtvis bestämt mej för tapeter nu.. vill egentligen ha svart med rosa, men i så fall måste vi måla för hand, och med mina skills när det gäller målning så tror jag att det är svårt att få mönstret snyggt ;) så just nu lutar det åt en svartvit tapet :)
men jag ska också ta bort skrivbordet är det tänkt, och jag har hittat en byrå på ikea som jag vill ha där istället, får se om mamma har lust att köpa den åt mej :P vill ha en ny tv också, så jag slipper min klump jag har nu.. så otroligt ful! men de lär jag inte få, så de får vänta tills födelsedagen ;)

idag har jag gjort som jag gör alla söndagar, litet minispa typ, hårinpackning, skrubb och insmröjning och så vidare, och jag måste bara säga att min inpackning jag har är guld värd! verkligen hur bra som helst. har även fixat naglarna, ahha förlåt för det vita utanför, orkar inte ta bort de just nu :P

  <-- helt klart värd pengarna!

pusspuss, nu måste jag ta en till magnesyl för börjar få ont igen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0