Söndag

heellu

ingen direkt kul dag ida haha :P men är ändå på ganska bra humör just nu konstigt nog.
igår somnade jag halv 10! helt seriöst.. har inte somnat så tidigt på jag vet inte hur länge, och igår var det liksom lördag, vilket liv man har :P
ändå så vaknade jag inte förrän halv 1, men de va skönt ändå, att få sova ut :) fast vaknade med huvudvärk, inte lika kul.
idag har jag gått runt i huset i mjukisbyxor o inte gjort ett skit.. tryckt i mej mängder med godis och chips.. och ändå är det lååååångt ifrån slut haha :p
tv har jag sett också.. men inga bra program vid den här tiden direkt^^
funderar ¨på om ja ska klä på mej och gå en promenad, får se om jag gör de sen.. är ju faktiskt skitfint väder :)

fixade nyss mina naglar förresten, finfint blev det!



nej men nu ska jag göra något annat.. se om det är ngt bra på tv nu, eller gå en promenad haha :P men hatar egentligen att gå ensam.. så måste ladda mobilen först så ja kan prata me folk :)

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0