Tisdag

shulululu :)

tisdag idaag ju :)
detta innebär kort skoldag och sen skidåkning.. haha knas me skidåkning i uppsala, i mars.
har vart på småtjurigt humör hela dagen typ.. men faktiskt varit ganska snäll ändåå.. (A) i skolan så skrev vi på våra uppsatser, var väl inte jätteaktiv kanske men bra gick de ändå såklart ;)
sen så hade vi en skittjurig vikarie.. vet inte varför men han verkade inte gilla mej.. ja gjorde inte ens ngt, ja satt i grupprummet :S men han va tjurig iaf o vi var tvugna att vänta tills 12.35, innan vi fick gå, vilket innebar att vi missa bussen ^^ men jag och jennie åkte ner på stan, åt mat på max och busade lite, haha båda var vi på skitknäppt humör :P men de va kul :) sen gick vi till sklgatan och jag solade :) gillar att vara brun (a)

 
hahaha jennie coolingen ;)


i solariet :)

sen åkte jag i alla fall hem, och sen till sunnerstabacken, skitdåligt underlag i backen idag.. var inte så mjukt men fett gropigt eftersom det varit varmt.
men nu är jag hemma i alla fall, inne på msn och tittar på den rätte för rosing, och sen äre desperate houswives och christine! :D hihi älska tisdagar <3

men pusssss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0