Tisdag

shulululu små vänner :D

har vart en glaaaad dag idag, vet inte varför. fast även glada dagar har dåliga stunder, så även denna, men har vart bra överlag :)

började med att jag kände mig duktig som gick upp i tid och allt, sen så när jag går ut ur mitt rum, har kjol och linne på mig, ännu inga strumpbyxor eftersom jag skulle plåstra mina fötter först, så står det en kille utanför mitt rum! och dessutom går han på min skola... på hip tror jag.
det visar sig att han och fabian spelar i samma lag (tror jag) och att han av någon anledning sovit hos oss.. och då tänker jag, men ååh, vad KUL att jag blir informerad om såna grejer liksom.. tänk om jag gått ut ur mitt rum naken :P hade kunnat bli pinsamt.

i alla fall, det visar sig att vi ska åka tidigare till skolan än vanligt, för fabian börjar 8, så jag får sminka mig i skolan, och vet ni vad som händer? joo.. min mascara borste GÅR AV! vavava liksom.. okej om den tar slut eller något.. men går av? inte riktigt okej. inte så att jag är hårdhänt med mascaran direkt.. men hade flera såklart men dom blir så klumpiga så såg väl ut som en klump-fjortis idag då.

jag och jennie, oooh so sexyy

vi slutade i alla fall tidigt, ville inte äta lunch i skolan med pattis eftersom det var fiskbullar med kaviar idag.. vem fan serverar det på en skola haha? knaas.. dom lär ju räkna med att allt hamnar i soptunnan ändå så skit i o laga mat istället och spar på skolans resurser.

jag åkte istället ner på stan, gick med J&J till deras buss och väntade ett tag med dom innan jag gick till stan igen sen, hade tänkt köpa ett par skor men det blidde icke så.. synd. gick och solade i alla fall, vill inte vara blek längre.
sen gick jag och köpte mat till nathalie eftersom hon typ dog av hunger (konstigt med den skolmaten...) och åkte tillbaka till skolan och var med henne på rasten :)
efter detta så åkte jag till stan igen och gick till UMO och fixade stuff och sedan till apoteket och sedan hem äntligen..



väääldigt ont i fötterna hade jag då.. hade mina hööögklackade skor idag, 10 cm, jag har inga problem att gå i dom, och det är inte höjden som gör ont i fotsulan så som det kan göra, utan mina lilltår blir mosade hahaha :P dom är typ runda och ALLTID illröda för att dom blir mosade i alla skor.. och konstigt att det gör ont när hela min vikt trycker på också.

i alla fall så kom jag hem och åt lite mat, tog det lugnt ett tag och åkte sedan till sunnerstabacken för allra sista träningen.. lite sorgligt, men helt otroligt vad mycket bättre vissa har blivit sen de första träningarna :) och Natalie Krüger var där också, en gammal skidkompis till mig, hon ska tydligen bli tränare nästa år också så de blir skitkul! ska fan bli läger och grejer då.
på vägen hem köpte jag och pappa kinamat och nu sitter jag här mätt och belåten och nyduschad.. funderar på att sova, men klockan är inte ens 10 än så känns lite mesigt, men får se hur jag gör.

imorgon vet jag inte om jag skriver något för efter skolan måste jag direkt hem och packa lite kläder och grejs för ska sen hem till natta tror jag, och sen äre JB festen ! hahah, gratis mat tackar man inte nej till ;)
efter det så sover jag hos natta och på torsdag är det buffertdag, chiiilll!

okej vart ett jävligt långt inlägg nu men jag ville skriva så bajsa på dig om du klagar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0