Tisdag - vad hände med våren?

shulullu :)

tisdag vilket betyder kort dag i skolan och det är ju alltid underbart :)
den enda vi skulle göra idag var att opponera typ.. alltså läsa varandras uppsatser och komma med synpunkter, och på fredag så ska vi framföra våra synpunkter och presentera varandras uppsatser inför lärarna, min grupp fick den bästa tiden, 08.45-10.00, vilket betyder att jag slutar klockon 10!! haha scooore ! :D dödligt skönt att få gå hem och sova igen ;)
i alla fall så gick det lite trögt för vissa att förstå vad vi skulle göra, och sen var det rätt många som inte vart klara med sina uppsatser, som jag sa igår så trodde nästan hela klassen att vi hade till fredag på oss. men sen när man väl fick uppsatsen man skulle läsa så gick det fort :)
sen åkte jag ner på stan en kortis innan jag åkte hem och fixade lunch till mig och pappa, fast han har åkt tll stockholm nu så jag är helt själv..:( fett tråkigt har jag haha :P
och hörni? vad fan hände med våren.. imorse var det 4 minusgrader hemma hos mig, och nu är det nästintill snöstorm..:S brukar det vara så i slutet av mars? skitskumt. vi får hoppas att det är den absolut sista snön som kommer nu i alla fall, jag vill ha sommar nu!

seriöst.. såhär ser det ut utanförmitt fönster nu, och det syns inte ens bra på bilden

okej det syns riktigt dåligt på bilden, men det är knappast vår i alla fall!

ikväll är det sunnersta som gäller igen, allra sista träningen för i år! eller ungarna har på torsdag också, men det har inte jag eftersom jag dansar då.. kommer fan sakna dom :( kommer inte vara tränare åt allihop nästa säsong, eftersom vissa av dom blir blixtar istället för tigrar, fast det kommer ju lite nya ungar till tigrarna såklart :)
puss på er <33

och är det förresten någon som vill hänga me på språkresa i sommar? jag funderar på malta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0