Tisdag

heej :)

fyfan vilken dag.. ville verkligen inte gå till skolan imorse, mådde riktigt dåligt, men jag pallrade mej dit i alla fall. och vad fick jag gjort? knappt någonting. hade en enda lektion och det enda jag gjorde då var att skriva på min forskningsplan. den är klar i alla fall, så det är bra i alla fall. var tvungen att sitta i grupprum eftersom ljud typ ekar i mitt huvud för att jag har så mycket lock för örat.. svårt att förklara, sen så blir jag yr ibland så det känns som att jag ska svimma :S
jaja, när vi slutade halv 12 så åkte jag, jennie och jessica ner på stan i det äckliga vädret, och åt mat på donken haha, fyfan det var längesen jag åt där, det är inte ens gott :S
sen gick jag till umo, fick en tid där som jag inte ens vet om jag kan komma till, och sen gick jag och solade, jag är neeeger nu! ;D
haha nej men tror jag brände mej lite, inte bra de, men ska försöka sola varje tisdag den här våren, ska fan inte bli blek igen, man får ju sommarkänslor av att vara brun! :D det negativa med tisdagarna är väl att jag har smink på mej då, eftersom det är efter skolan, så måste komma ihåg att ta me mej sminkbortagning från och med nu, har solat me smink nu och då blir ja inte särskilt brun i ansiktet "/

aja, sen åkte jag hem, kom hem vid halv 3 kanske, och jag har sovit sen dess typ.. är ju vanligtvis skidlärare på tisdagarna, men stannade hemma idag eftersom jag inte mår bra. imorn måste jag gå till skolan eftersom idrotten är obligatorisk imorn ch jag inte vill ha sommarskola, så lika bra att tare lugnt ikväll :)

och så alla vet så är min skoldator knas, så kommer inte vara inne på msn så mkt ikväll tror jag, beror på om jag orkar stå vid pappas stationära elelr inte, där jag är nu, men troligtvis inte, så ni når mej på mobilen :)


har massa bilder från balen här på pappas dator, hahah ser ni färg-skillnaden på mina armar o ben? det kallas BUS mina vänner ;)

pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

Ebba nu kommer jag se ut som en blekfis brevid dig jue!! :P <3

2009-03-11 @ 18:38:50
URL: http://engstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0