Torsdag!

hejsansvejsan :)

snart äre heeelg :D fett skönt! kommer dock jobba minst en dag, inte lika kul, men dethär är sista helgen! and then ebba is baack!! wii :D

gick upp 20 över 7 imorse som vanligt, men knasigt nog så var jag klar redan 10 i 8 :S de är skitskumt för har var så flera dar i rad nu.. vet inte varför de går så fort att göra sig iordning plötsligt! kan vara att jag inte orkar platta håret längre, men de tar ju bara 5-10 min :S

i alla fall, vi skulle ha datorkunskap på förmiddagen, men vår lärare var inte där, så vi hade matte istället, samma lektion som vi skulle ha på eftermiddagen, så uuuunderbart! 5 timmars lektionstid med matte.... fast det är ändå ganska fria lektioner, annika fattar ju också att man inte orkar räkna aktivt så länge :)

vi fick sluta lite tidigare i alla fall, så jag åkte ner på stan vid 3 och träffade frida, vi satt aslänge på waynes och planerade för i sommar och bara pratade :) älskar dej <33 frida får mej verkligen alltid på bra humör, spelar ingen roll hur sugig dagen vart innan eller hur dåligt jag mår, hon får mej alltid glad :) hittade också ett par shorts och ett linne jag vill ha, men hade inte pengar med mig.
vid halv 6 så tog frida bussen till sin träning och jag gick till dansen och väntade tills den började vid 6, hhihi fyfaaan vad kul det är :D helt jävla omöjligt att få det att se snyggt ut nu bara.. va först borta en lektion för att jag var i romme, sen var det lov och ingen dans, sen inställd lektion för karin var borta, och sen hade vi vikarie förra veckan, så vi ligger en aning efter med vår koreografi, men de kommer bli grymt på showen kan jag säga ;) disco och ragga är jag faktiskt ganska bra på, jämfört med magdans och modern som jag också dansat hha!

jaja sen åkte jag hem, och är typ superpigg av ngn anledning, så har tvättat två omgångar, städat badrummet, hjälpt mamma me maten och sen städat lite i mitt rum. och bäddat rent sängen. är fortfarande stört pigg, men ska nog gå och lägga mej snart ändå.

och kollar vilken ursöt bild som pappa skickade till mig igår :D

till vänste är jag, i mitten sofia och till höger kaka :)
hahah sjuukt söta var vi :D

pusspusspuss nu ska jag sova <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig också!!<3 sommaren kommer att bli underbar!!:D <3

2009-03-14 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0