Torsdag

hejsan svejsan gullegris :D

hihi är på glatt humör idag!
imorse hade vi datorkunskap..först jobbade vi med html och css.. fattar nada, borde kunna html i och med bloggen, men icke hah! sen hade vi oförberett prov på html.... tror de gick okej ändå :) jag hade i alla fall gjort mina uppgifter så jag visste vad som det handlade om.
på eftermiddagen hade vi matte.. kände inte för att vara med massa folk för jag ville faktiskt jobba, så satt själv i ett grupprum, vi har prov nästa vecka så jag gjorde diagnos och så, gick bra :) måste få minst VG på de här provet, annars får jag bara G i matte A och de känns ju rätt värdelöst... de är ju egentligen bara repetetion från nian.
sen har jag haft dans, ihihi lika kul som alltid! var där rätt tidigt idag och det var maria och kristina också :) söta små flickor! fast maria var inte jätteglad efter att jag sprutat vatten på henne andra gången .... (a)
men showen kan inte bli annat än grym, hoppas bara att koreografin blir längre, just nu är det inte ens en hel låt, utan det är liksom tre korta saker, uttagning till vem som ska dansa vad nästa gång ;)


maria och kristina! :D

nu är frida på väg hit, vi ska ha myskväll och hon ska sova kvar här :) myyyys! hon lovade att köpa med sig godis också (A) hhihihih :D

jag är verkligen skum.. har typ vart tjurig hela skoldagen.. sen efter skolan blev jag glad.. och sen när jag dansat fick ajg såndär lyckokänsla som jag får varje gång, och nu är jag på superhumör :D kan också bero på att älsklings-frida kommer snart och att vi är LEEEEDIGA IMORN! sjukt skönt!

förresten, gårdagen! vi hade curling på jumpan.. AJ kan jag bara säga, det är ju nog halt på is när man har skor, men nu skulle vi dessutom ha glidsula! hhaha ja ramla hela tiden.. blev inte bättre av att martin peta en i rumpan när man skulle åka iväg me stenen heller....
och på vägen hem.. jag och natta hade köpt glass och jag hade precis börjat äta på min när vi ska på bussen, och busschaffisen säger att jag inte får ta med den, jag blir irreterad och säger varför inte, jag tänker inte direkt kleta ner! och sen går jag på ändå.. jag märkte inte att alla andra i min klass slängt sina glassar :P sen vägrar chaffisen att starta bussen så jag får slänga ut min glass genom dörren.. han bidrog till miljöförstöring! jag hatar busschaufförer, alltid så otrevliga!
men här är lite bilder från igår iaf:

instruktören visade hur vi skulle göra (kommer inte ihåg vad han heter)


natta va skitsexig i sin hjälm haha!


jennie och juliette också!


hahah! jag kan inte ha hjälm.. mitt ansikte typ trycks ihop.. och gulligt att jag gör en min på den enda bilden som togs på mig x)


gulll


klassen curlar haha!

nej men det var väl helt okej kul.. fast inte att ramla hela tiden kanske.. ;)

men nu ska jag ringa frida och kolla om hon är påväg
pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0