Torsdag!

hej folket :)
förlåt för lite dålig uppdatering och sånt, men det jag vill skriva i bloggen kan jag inte skriva i bloggen så då skriver jag inte alls istället^^
idag hade vi datorkunskap på förmiddagen, och vi fortsatte med våra webbsidor, blev klar med min och tror det blev bra faktiskt :) sen på eftermiddagen var det matte.. hatar den jävla statistikuppgiften! den skulle vart inne för flera veckor sen men jag är inte ens klar -.-
jaja
efter skolan åkte jag ner på stan och träffade frida :) vi skulle fika på storken men jag beställde en varm macka istället för bulle eller något, det skulle vara en varm macka med skinka och ananas och ngt mer, kommer inte ihåg, men jag fick något annat, det var tomat, skinka och SENAP, jag HATAR senap!!! vidrigaste som finns. så efter att först ha väntat en kvart på den satans mackan så fick ja dessutom fel -.- så frida fick gå och säga till ahha x) och efter 10 min fick jag min ananas-macka.. sorgligt nog så var det inte jättegod :P
sedan gick vi vidare, hittade en kappa på vila som jag är kär i, den är benvit, eller typ offwhite eller hur man säger, och är sööt :D

vad tycks?

tror den blir min inom några dagar :)
köpte också svarta strumpor på hm och ett vitt linne från indiska.
sedan åkte frida iväg till sin träning och jag gick till dansen, IIIIH fyfan vad kul det var!!! blir så lycklig när jag dansar, och idag hade vi vikarie, och han var så sjukt bra!! fan bättre än karin!
vi gjorde en ganska lång koreografi för att vara en lektion, men den satte sig direkt, för den var inte så svår, men man kom verkligen in i "känslan" eller vad man ska säga.. kände bara lyckorus i hela kroppen! synd att vi inte får fortsätta med den koreografin. gillar när de är mkt höfter och shake me tuttarna och så :P det är ragga för mej, och det var mkt sånt i den här dansen, men inte alls mkt sånt med karin.. får en att fundera ;)

men nu ska jag gå och skrika till fabian att han ska sänka sin jävla musik och sen ska jag äta middag :)
haha ja, jag är en bitch ibland.

puss på er

Kommentarer
Postat av: frida

ÄLSKA JACKAN!!!:D och personen i den!!:D <3

2009-03-05 @ 20:54:25
URL: http://engstromm.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg jacka! :D

2009-03-05 @ 21:25:14
Postat av: sofia

ebba jackan är sjukt fin, köp!

2009-03-09 @ 19:41:02
URL: http://sofiaell.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0