USA?

tjussan

har just ätit en lååång middag med mina föräldrar, seeent som satan ja vet haha ;)
mamma och pappa verkar ha fått för sig att jag skulle må bra av att komma bort från sverige eller liknande.. så dom försöker typ övertala mig att åka till USA ett år. och ja, det känns lockande, men gud vad mycket man missar hemma om man är borta ett helt år? men vad går man miste om ifall man inte åker då?
herregud jag vet inte, när jag var liten var jag helt bombsäker på att jag skulle åka ett år och gå på high school, men nu är jag inte lika säker, fast fatta vad sjukt kul man skulle kunna ha!?! om man hamnar i en bra familj och folket i skolan där är normala osv.
men ifall jag åker så blir det nog efter 2an, jag kommer ju behöva gå ett extra år i skolan här hemma, men det kanske är värt det. ett år hit och dit spelar inte jättestor roll, och för mig spelar det ingen roll om jag tar studenten med min klass eller inte. det tråkiga är ju att man missar alla sina kompisars studenter om man är borta, fast å andra sidan så kommer alla kunna fira mig när jag tar studenten ett år senare ;)
hahah vilken jävla funderare.. men nu har ni fått lite av mina tankar för tillfället, kom med åsikter snälla rara :)

pusspuss nu äre sängen som gäller

Kommentarer
Postat av: tant

men då får du väl inte sluta samtidigt som alla andra i din ålder? Det låter ju inte så roligt...

2009-03-24 @ 19:24:30
Postat av: hanna

neeee det låter jobbigt... stanna i sverige du

2009-03-24 @ 19:25:12
Postat av: tina

meeeh studentskivan dÅ?

2009-03-24 @ 19:26:39
Postat av: sofi

men alla dina vänner kommer inte de sakna dig?

2009-03-24 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0