17 AGAIN

är hemma igen nu, kul att det spöregnar ute och jag inte hade något paraply.. hej genomblött hår och genomskinligt linne :) thank god för att jag trots allt har skinnjackan, även om den är ful...

aja, filmen var grym. jag älskade den verkligen, men å andra sidan så älskar jag allt med zac efron, dels så är han så sjuuukt snygg, nästan den snyggaste jag vet. och han spelar ju alltid den där känsliga, förstående killen som alla tjejer egentligen drömmer om, han den perfekta. det ihop med hans änglaögon gör honom perfekt i princip..
men sen så är han en gryyym skådespelare! han gör ju verkligen rollen trovärdig, liksom.. när jag tänker zac efron har jag alltid tänkt high school musical, men han är tydligen inte bara det, utan kan göra andra roller också, han är grym helt enkelt.

haha vilket svammel, märks att jag är trött kanske? men bra film och helt klart sevärd!


<3

jaja, borde sova snart, för ska upp tidigt imorn har jag bestämt, senast klockan 9!
om vädret tillåter ska jag ut och springa då (hatar att springa i regn eller blåst så isf blir de inget) och sen ska jag städa rummet och skura golv o grejer.. och tvätta! och städa badrum och plugga.. underbar dag visst? :P
men ska på fridas amerkanska fotbollsmatch imorn med lisa pch julia, och den är kl 3, så vill ha klart allt innan dess, så kan man göra vad fan man vill sen, smart huh? ;)

nej nu blire bara massa ordbajs som ni inte behöver läsa^^

puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0