2/5

shit när jag skrev rubriken slog det mej att det är MAJ nu! herregud vad tiden går fort!

men aja, efter att julia drog hem vid halv 1 så har jag legat ute i solen hela dagen :) jag gillar att jag redan har fått lite bikinibränna, jag gillare farligt mycket! underbart väder idag iaf :)


sen har jag varit på maxi och handlat lite grillgrejer till ikväll, jag, julia, natta, natta P, hanna och lori ska grilla ikväll i stadsparken, kommer bli sjukt mys :) hoppas det inte blir för kallt bara.


jag har inget att göra föt tillfället.. orkar inte fixa mej så mkt för ikväll, har inte ens fina kläder på mig haaha, men det är skitsamma tkr jag :)


nu ska jag väl städa lite innan jag drar mot stan, ha en bra kväll allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0