3/5

nu sitter jag här utan att ha något att göra.. väntar på att tvättmaskinen ska bli klar med mina kläder.
idag har jag som sagt rensat hallonland.. fyfaaaan vad jag hatar det.. när jag är vuxen och bor i villa (kan inte tänka mej att bo i lägenhet när jag har barn osv) och trädgård ska jag ha en trädgårdsmästare, för jag tänker då inte ligga och rensa rabatter hela dagarna -.- de är seriöst bland det tråkigaste som finns + att du blir smutsig, naglarna förstörs och man får ont i knäna, och med hallonbuskar så river du dig på armarna också. usch.


titta på min arm liksom.. de sviiider sen när man duschar, det vet jag av erfarenhet 8-|

aja nog pratat om det.
idag hade jag tänkt ligga ute och steka i solen hela dagen, men neeej, det är inte soligt idag . istället ska jag dammtorka och städa i mitt rum, känns som om jag gör de varje dag haha.

ska även ha söndagsspa senare, skrubba hela kroppen, hårinpackning + ansiktsmask, underbart :)

nej nu orkar jag inte ligga kvar framför datorn, ska städa garderoben (hej kul liv.)
hörs ikväll eller imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0