baby, i´m addicted

tjatjatja :D

tisdag och nationellt prov idag då, gick bra måste jag säga! var verkligen inte positiv innan .. hehe.
men jag fattar inte varför övningsproven jag gjort har varit så mycket svårare än de faktiska proven :S känns lite konstigt att man ska öva på uppgifter jag inte fattar, och skitskumma saker och gå och oroa sig, och sen är provet enkelt?
aja, jag klagar verkligen inte, jag måste ju ha mitt vg nu, hoppashoppashoppas!!!

aja, jag var klar med mitt prov runt 10 så jag slutade då.. var kvar och väntade på jessica bara, och sen satt ute med henne och rökte.. shit vad mycket vi har att ta igen känns det som.. aja, tog bussen till stan vid 10.55 och var hemma runt halv 12.
har gjort pannkakor sen, blev hur mycket som helst haha! men ska ta med mat till niklas sen så det gör ju inget :)

nu sitter jag i min säng, funderar på att läsa min engelskabok, book report ska in imorn men jag har inte läst ut boken än.. iiiillla. äsch, de går nog bra :) ska försöka tvinga med pappa och handla också, har fan ingen mat hemma.. varken smör, mjölk, oboypulver, frukt eller något.. inte för att jag brukar dricka oboy men alltid bra att ha hemma :P och frukt.. nu när jag inte ska äta godis eller något så behöver jag ton med frukt! men vi har inte ens ett sketet äpple hemma -.-
åt liksom bara tinade hallon till pannkakorna, de var typ lika gott som med sylt och grädde.. okej det var överdrift men de funkade :P

ordbajs bara, men jag vill ha fruktsallad sen! mums!


Kommentarer
Postat av: sMÖRGÅSEN

JAG ÄR KIWIKUNGEN SORKFAN

2009-05-20 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0