det var en gång..

hej alla :)

kom hem från garin för ett tag sen, typ 2 timmar haha :P
vi satt i hennes kök och pratade och så kom maria och vi drack te och så :) jättemys. efter det låg vi i garrans säng och kollade i gamla skolkataloger och OH MY GOOOD (fjortisuttryck numera uno men det enda som stämmer in riktigt bra ;) ) vad små alla var bara för ett år sen i gymnasiekatalogen! HELSJUKT!!
och jag kommer aldrig glömma marias klassfoto från 8an trorja de va HAHAHHA. hon gick i stenhagen, så de flesta i hennes klass var blattar. maria sitter ner, med tre blonda kompisar, mycket smink och ALLA dom fyra har sverigetröjor hahah jag dog.
tänk er, en klass med nästan bara utlänningar, så sitter fyra blonda brudar med varsinn likadan sverigetröja längst fram, haha såg inte alls rastistiskt ut ;)

jaja, fick med dom på att inte äta ngt onyttigt förräns sommarlovet, fast tyvärr lär de inte funka haha, denna bild togs minutrarna innan :P

<---- godiständer

nej nu ska jag fixa fruktsallad till efterrätt till ikväll och sen tjata på mori att hon ska laga mat, orkar inte äta så sent idag för ska ut och gå sen tror jagh :)

och förresten vill jag se på alla mina barnfilmer jag har! typ phocahontas, lejonkungen och pippi! så om någon har en vhs som står och skräpar så finns jag ;)
saknar alla dedär "det var en gång..."-historierna :(

PUSS

Kommentarer
Postat av: Snuffis

Kanintänder? =)

2009-05-24 @ 21:10:57
URL: http://myrabbit.blogg.se/
Postat av: maria

hahahaha ja du fotot i skolkatalogen från 8 har jag inga komentarer om och tyvärr inte fotot du just laddat upp heller hahah.ibland är jag ju bara allt för skallig .. :( hah<3

2009-05-24 @ 22:06:19
URL: http://mariallinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0