Efter regn kommer solsken

shulululu :D:D

vet inte varför men jag är glad nu i alla fall :) fast jag kan inte le.. mitt ansikte är förstelnat eftersom jag har en ansiktsmask av grå lera på.. riktigt snygg är jag ;)

nu har jag varit ute och sprungit också, måste säga att jag är riktigt skillad på detta! i princip varje gång jag varit ute de senaste två veckorna har det börjat regna inom en halvtimme efter att jag kommit in igen haha, tur för mig att jag väljer rätt tid att gå ut alltså..
de va lite jobbigt idag bara att min ipod dog när jag kommit halvvägs.. tycker inte om att springa utan musik.

aja, jag har duschat och som sagt lagt en ansiktsmask, ska snart ta och fixa mina naglar, gjorde det igår och ska egentligen inte göra igen förrän imorgon, men ett av långfingrarna har fått en spricka på ena sidan, jag dör om den går av ..

aja, sen ska jag mysa framför tv´n med fruktsallad resten av kvällen :) mysmys! och har fått reda på att resten av veckan nog blir rätt najs ändå, imorn är de ju paintball med klassen (hej jag är enda tjejen som är med, jag kommer bli sönderpepprad!!!!) och sen ner på stan och träffa frida :D sen på torsdag så skola på dagen, får förhoppningsvis reda på matte-resultaten från nationella.. ¨håll tummarna för ett vg nu :P och sen hittar jag nog ppå ngt kul, inte 100 % än dock. på fredag vill jag antingen ha mys eller fest, pallar verkligen inte candy ..!
men äsch, blir nog bra hursom :)



pusspuss nu har mitt ansikte stelnat helt så dags att tvätta sej ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur gick det på paintbollen? Haha :)

2009-05-27 @ 20:55:57
URL: http://jessicaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0