För att jag har en geting i mitt rum

hej bloggen

detdär med att gå upp tidigt och sticka till gymmet hände ju inte, men de kunde jag listat ut redan innan ;)
jag blev väckt inatt, och som alltid så kan jag inte somna om efter, är alltid likadant, sover jätteskönt, halvvaknar av att mobilen ringer, tror det är alarm så stänger av och fortsätter halvsova och då får ett sms och sen ett samtal till .. pratar med den som ringer (oftast är det ngn rolig full människa som är på väg hem eller inte kan sova) och sen lägger på och kan inte somna om på flera timmar ..

lite jobbigt sådär, men mys ändå :) vaknade runt 10 idag och har typ inte gjort någonting.. vet inte vad det är med mig men jag är så sjukt seg bara.. orkar inte göra något. vill inte dra till stan heller för jag har inga pengar att spendera och då är de ju inge roligt .. måndag den 25e säger jag bara.., måste köpa sjuuukt mkt nytt smink denna månad, för allt är typ slut. det är vad mina pengar kommer gå åt till alltså.. + sommarbusskortet.

har nyss ätit american pancakes så jag är så sjukt mätt att jag mår illa.. icke icke bra. får dra ut och springa ikväll tror jag.

rätt suddig bild men goda var dom i alla fall, med tinade hallon och persikobitar.

usch, jag tror att jag håller på att bli sjuk, har haft småont i huvet varje dag sen i tisdags, känns inte riktigt okej. och jag brukar inte vara såhär seg, det är inte likt mej, vill verkligen inte bli sjuk :(
plus att mitt rum ser ut som skit just nu.. längesen det var såhär stökigt.. vad hände med ebba som skulle hålla rent då? hon dog tror jag nog, för jag orkar inte städa... höhö.

nej nu blire bara skitsnack

PUSS

du har visat vad du går för, för allra sista gången. du kan bara drömma om att komma tillbaka. det du gjort, är inte okej någonstans, och att du inte inser det är bara sjukt. du har förstört mitt liv, och du är inte välkommen tillbaka att stå vid min sida.
du kan dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0