Fredag - dagen efter ...

godmorgon :)

eller jag har varit vaken i flera timmar, inte med vilje dock.. blä.

valborg var lyckad till stor del.
dagen började som sagt med champagnefrukost hos katarina, alla hade med sig mat och det var jättegott och trevligt. vi åt revbensbjäll, potatissallad, rostbiff, cupcakes och massor med jordgubbar. sen satt vi ute i solen och drack lite och hade det mysigt :)
sedan upptäckte natta att någon tagit en av hennes cider, och jag upptäcker att någon tagit den sista av mina och fridas citron-cider, det blir lite kaos och vi blir såklart skitsura. ingen vågar erkänna att de tagit cidern, seriöst. om den som snott bara skulle erkänna och säga förlåt så är de lugnt sen, men de här är bara så onödigt! på nyår försvann en xider ur min väska, + att mina mobil försvann och återfanns i katarinas föräldrars garderob, i en sko! känns ju bra att man kan lita på sina vänner, eller hur tjejer? ^^

aja, vi drog därifrån i alla fall och åkte ner på stan, fekke på bussen har inte upplevts på riktigt om man inte varit med om de med oss hahahah! fick med oss lite gävle-tjejer till och med :p kom ner på stan i alla fall, sjukt mycket folk såklart.
jag, inez och julia körde en ny toa-variant, ställer oss längst fram i bajamaja-kön och när en toa blir ledig går vi in alla tre, hahah tidsbesparing på hög nivå!
sen var vi i stadsparken några timmar, jag var en aning full och lite sur för att alla försvann, men kul hade vi :) träffade massa folk såklart.
vid halv 5 så tog jag bussen hem, sov en stund hemma och åkte sedan iväg för danslektion, vi var 7 pers av 30+ där.. riktigt illa. det var askul i alla fall, fast jag var lite däck...

sen hem igen och ner på stan där jag mötte upp calle och sedan jennie, jessica, natta, några killar, och sedan även julia, sofia, natasha och inez! vi gick runt lite innan jag, julia, sofia, inez och calle hamnade på en fest på ett tak vid stora torget, inte så kul där eftersom det första som händer är att jag träffar katarina jättefull, ger henne vatten som hon sedan spyr upp på mina fötter.. dessutom var jag helt nykter och sjukt trött på kvällen.

efter ett tag tar inez, julia, sofia jag och calle 2an mot flogsta där dom drar till någon fest och jag drar hem :) tänkte att fyfan vad skönt att få lägga sig i sängen och sova! men givetvis blir det inte som jag vill, utan fabian kommer hem efter en halvtimme med en kompis, hans kompis sätter sig och börjar spela gitarr, och slutar inte förrän jag säger till dom.

sen somnar jag, men vaknar vid 2 av att huset bli bombarderat av fulla killar och ännu fullare tjejer.. de ska tydligen sova på madrasser utanför mitt rum men fortsätter att skrika och hålla på i cirkus en timme. jag var iiinte glad! sen så somnar de till slut och jag med, bara för att bli väckt igen vid halv 9 av att dom är vakna igen! hurray..

nu har jag piggnat till lite, har huvudvärk, ont i halsen och känner mig bakis trots att jag var nykter på kvällen :S men jag är lite sjukt så inte så konsitgt kanske.. ska städa lite i rummet innan julia kommer sen :)


en av de vita som försvann, synd för de va den godaste -.-


suddig bild på mig och sofia hemma hos katta


jag och katta


mina "fina" cupcakes


sommarkänsla!


bighead and smallhead?


jag, jennia och calle på kvällen


calle hahahah

Kommentarer
Postat av: lisa

sista bilden xD

2009-05-01 @ 21:37:27
URL: http://lisahannerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0