Fredag

ååååh så sjukt skönt att det är fredag! taggad på helg kan man ju säga! vet inte om jag ska till skolan på måndag heller, eftersom det är buffertdag och jag har inte rester, men kanske ska dit för ett möte bara. men jag har typ långhelg ändå :D galet skönt.


outfit-bild, ser skitskum ut med de får ni leva med :)

har varit en rätt kass tag som blev bättre mot slutet i alla fall. men vad ska man göra, är så trött på skiten, och har varit i flera veckor. vill ha sommarlov NU.
måste säga tack till dig hareg också, för att du kom, jag vet inte om du läser, men tack i alla fall, det betydde ska du veta.

annars har jag haft special treatment idag, eftersom jag var ledsen och arg, satt och pratade med lotta rätt länge, och vi ska ju då kanske prata på måndag igen, så får vi se vad som händer sen.
tack till dig med lotta, du är en sjukt bra mentor, och det märks att du verkligen bryr dig.
jag fick i alla fall göra lite vad jag ville på eftermiddagen så jag tog med mig alex bort från skolan eftersom jag inte ville vara kvar där.

vi gick hem till hans mormor för att få kakor eftersom jag inte fått någon lunch, men hon hade inga haha, hon vart lite chockad när vi ringde på kan jag säga ;) men sköön mormor, det vill jag också ha! men vi fick pengar att handla lite för, så gick vi till ica och köpte loka, bullar och brödpinnar :) efter de la vi oss i gräset och åt och pratade, jätteskönt.

haha och på vägen tillbaka till skolan så sprang och hoppade vi genom skogen hahah, har fan fortfarande gräs, blommor och barr i håret:P inte okej.

men tllbaka till skolan kom vi och jag gick till min lektion, hade betygssamtal med mohammed då, får förmodligen ett MVG i svenska så de känns ju underbart :D måste göra novellen bra bara, men det kan jag, det vet jag att jag kan.

sen fick vi sluta tidigare och jag cyklade hem direkt. har velat åka hem hela dagen, men är stolt att jag inte gjorde det ändå, för jag klarar mej utan de andra.


haha så sött x) fick en blomma av honom oxå! som han satte i mitt hår, fint eller hur? ;)


brödpinnar is the shit har jag fått lära mig nu ;)

har i alla fall tryckt i mig chokladglass med chokladsås nu och ikväll blir det bio med julia, vi ska se 17 again, säkert bra :) vet inte vad det är för film men hörde rykten om att zac efron är med, och det slår ju aldrig fel ;)
egentligen skulle jag på fest med sofia, men är helt otaggad på det, förlåt gumman, en annan gång!

nu orkar jag inte skriva mer, men nu vet ni vad som händer för mig i alla fall!
hörs sen ikväll eller imorn

puss<3

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHA! vem är coolingen? xD

2009-05-08 @ 19:43:36
URL: http://lisahannerz.blogg.se/
Postat av: Hareeg

det va såå lite så :D

2009-05-14 @ 22:44:44
URL: http://haregamanuel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0