Frukt, frukt wiii

Godmorgon bloggen!

igår blev inte riktigt som tänkt, jag mådde inte särskilt bra för jag hade småont i huvudet, var allmänt seg och ville bara dö, så jag tänkte helt enkelt inte göra ett piss på kvällen. tills frida ringer och säger att hon kan vara hos mig om 20 minuter! kvällen är räddad!
då åkte jag med pappa och handlade frukt och sådant på ica väst, sen hem och panikstädade mitt rum (bort med alla kläder från golvet, bädda sängen, dammsuga) och sen kom bruden :D kan inte fatta att det var en vecka sen vi sågs senast då :S heeelsjukt!

aja, pappa och fabian drog för dom skulle på grillkväll på golfklubben, dom hade spelat någon tävling på dagen. mamma jobbade natt och var alltså på jobbet, så jag och frida tog och lagade mat (läs: jag lagade mat, frida pratade om amerikansk fotboll och åt upp rabarberkakan), sen åt vi och sen så gick vi upp på mitt rum och kollade lite danssaker. jag vill dansa cheeredance!!! fan att det inte går -.-

aja, sen kommer pappa hem! och han säger, aa, vi vann så de står en fruktkorg på bordet, jag ba :O:O (för den som inte vet så äääälskar jag frukt! typ beroende) så jag går ner, och möts av det bästa på hela kvällen (sry frida ;) )


vindruvorna ser konstiga ut i ljuset menmen, saaaatans vad goda dom var! allt är sådär exakt lagom moget :D

sen säger jag till pappa, "den är bara min vaaa?! hehehe" och han säger.. "jaa du.. det finns ju en till i vardagsrummet, så det ska nog räcka"
SERIÖST!! TVÅ JÄVLA GIGANTISKA KORGAR FULLA MED HELT JÄVLA GALEN GOD FRUKT! MIN HELG VAR RÄDDAD!


andra korgen

okej nu blev det ett inlägg som handlade om att jag fick frukt igår, men hey, frukt är gott :D


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0