FRUKTCOCKTAIL!

shululul :D

är på halvbra humör sådära denna morgon, känner mig grymt seg och planerar att inte göra något alls idag typ.. bör städa men vi har ju två dagar kvar av helgen haha ;)

känner att uppdateringen inte varit så bra de senaste dagarna, beror på att jag mått rätt kasst av några olika anledningar, typ bråk, illamående, massor av huvudont osv ..
men i tisdags kan vi ju börja med, även om jag uppdaterat efter ;) så träffade jag niklas på musikens hus för att han skulle hjälpa mig med min examensuppgift i weebdesign, hemsidan. jag suger på dreamweaver och vill göra en bra uppgift, så han hjälpte mig :) fett snällt av honom. för att vara snäll tillbaka hade jag med mig mat, han slutade ju halv 5 och mötte då direkt upp mig.. så jag hade med mig apelsiner, pannkakor och såna där inlagda persikor (JAG ÄLSKAR DOM!!) trevligt hade vi och sidan blev bra, även om den inte är 100% klar :) vi var klara runt 8-tiden, men upptäckte då att hans sista buss till vendel gick vid 19.35 och att han inte skulle kunna ta sig hem förräns vid tåget som gick 21.19, så det blev att stanna kvar på musikens hus till kl 20.50 då vi blev utslängda hahah :P


niklas äter pannkakor haha :P bakom ser ni min hemsida också :D


en dagens från tisdagen ;)

jag kom inte hem förrän vid halv 10-tiden på kvällen så då var det duschen + sängen som gällde :)

Onsdag:

denna dag hade vi heldag i skolan, och hela dagen var så otroligt seg! alla ville bara ha helg och det märktes, jag sov i soffan på rasterna .. på eftermiddagen hade vi redovisningar av våra affärsidéer för "drakarna" (någon som sett på draknästet på svt?) och jag och adam gjorde vår redovisning om bagerionline.se, måste säga att alla hade förberett sig sjukt mycket mer än vi, och ändå tyckte jag att vi gjorde det helt okej :) i alla fall så åkte jag hem direkt efter skolan och sov eftersom jag hade sjukt ont i huvudet (vet att jag redan skrivit om detta).

Torsdag:

denna dag har jag också skrivit litegranna om, men jag åkte i alla fall ner på stan helt ensam.. skulle ju träffat calle men han hade inte tid sen.. synd för jag ville träffa honom! får bli en annan dag helt enkelt :) jag köpte present till petronella, blev ett par örhängen och chokladchips (bruden älskar choklad :P) och sen köpte jag även ett par söta turkosa hårspännen + turkosa armband, och även en guldig ögonskugga till mig själv :) jag bestämde nämligen på morgonen att jag skulle köra på svart midjekjol + turkosa detaljer och guld-svarta ögon, problemet var bara att jag inte hade några turkosa detaljer att ha på mig, och inte heller någon guldig ögonskugga :P big fail, men det löste sig juh ;)

åkte sedan hem, med samma busschaffis som jag åkte till stan med :P det som är relevant med det är att det var något fel med bussbiljetterna, jag försökte två gånger på väg till stan, fick leveransrapport och allt, men inget buss-sms, samma sak på väg hem, men eftersom chaffisen var snäll så fick jag åkte med ändå :)

när jag väl var hemma så fixade jag iordning mig, konstaterade att mina nya armband var i storlek XS, alltså alldeles för små, och sedan åkte jag tillbaka till stan, bytte armbanden till M och tog sedan buss nr 20 till sunnersta :) jag var hos petro redan vid kl 4 för att hjälpa henne med förberedelserna osv.. fick bland annan pressa 10 st lime :P

vid halv 7 kom gästerna, jag kände bara några få, alla andra kände i princip alla.. vi var 3 pers som inte gick rosendal tex :P men det var trevligt :) synd dock att jag inte fick äta efterrätten, cheesecake, så sjukt gott ju! men nej, jag ska hålla mig till sommarlovet :)


jätteskum bild, men man ser mina turkosa hårspännen ;)


outfit-bild, tror inte kjolen såg lika konstig ut som den gör på bilden ..


fördrink + väldigt goda röror till kexen :)


födelsedagsbarnet herself :) (och julia i bakgrunden)



det bjöds på svart pasta... kändes skumt men smakade som vanligt :)


sjukt fint väder var det ute!


dukning


funken :)


svart pasta med kyckling :)


petros finfina cheesecake


min efterrätt, god även den ;)


ida, heini, mette och lydia :)

nu är det då fredag då.. känns som söndag hahah :P men nej nu ska jag tagga, extreeemt långt inlägg, jag vet :P lev med det.

PUUUUSSS

Kommentarer
Postat av: petronella

ojojoj vad vi hittade bilder ;O synd med chokladen att jag var tvungen att trycka i mig det sista, inspirerad av dig så har ju mami&jag pakt från och med imorgon ;) dock var den sjukt god så det gjorde inget !

2009-05-24 @ 23:03:42
URL: http://lookinggood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0