home alone

hej där

imorse var som sagt inte kul alls.. jag bråkade med pappa och det blev fel alltihop bara. men strunt i det.

jag har legat på verandan och stekt mest hela dagen, superskönt! har fått en del färg och har bikiniränder som är svåra att missa hahah.

jag borde verkligen städa just nu för både mitt rum och mitt badrum ser ut som kaos.. inte vidare kul. men jag vill inte vara inne när de är så fint väder.. skulle ju vara toppen om man kunde städa inne fast man var utomhus.. eller typ ta bort taket.. najs skulle de va :D lite jobbigt ifall de regnade bara.....

haha knas, aja, jag ska försöka städa lite ändå, lika bra att vara inne en stund med tanke på att jag inte vill bränna mig och min näsa redan är röd :)

ett tips också.. försök inte göra smoothies av apelsiner, mjölk och is .. använd apelsinsaft i så fall, inget vidare resultat annars ... säger en som prövat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0