im boooored

Namn - ebba maria linnea söderberg
Födelsedag - 17 juni :D snart ju..
Hemstad - uppsala
Ögonfärg - blå
Hårfärg - brunt, men snart med slingor ;)
Längd - 1,70 typ..
Högerhänt/vänsterhänt - högerhänt
Värsta ovanor - surig lite för ofta
Stjärntecken - tvilling
Skostorlek - bigfoot.. 40
Är dina föräldrar skilda - nej :)
Skor idag - svarta tygskor^^
Svagheter - tål inte kritik
Rädslor - att gå igenom livet utan att göra det som jag vill
Mål för året - att gå ner 6 kg till, lära mig gå ner i spagat helt, lära mig hjula
Mest använda fras på msn - haha
Det första du tänker på när du vaknar - palla skola?
Kännetecken - alltid strumpbyxor, tjockis
Mest saknade minnet - skidåkartiden..

Favorit;
Färg - rosa och turkost
Mat - kinamat eller sushi
Sport - dans och skidor
Djur - vill ha en huund.. annars smilla och godzilla :)
Glass - daim eller cornetto jordgubb, sommaaarkänsla!
Affär - H&M och gina
Sallad - med ananas eller mango
Skådespelare - zac efron ..
Låt - vet inte vad den heter
Nummer - 2 eller 6
Årstid - sommar!
Kroppsdel på motsatta könet - hehhe (A) nejmen rygg, mage, axlar, händer, överkroppen egentligen

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - egen företagare, tål inte att någon bossar
Hur vill du dö - gammal, rik, lycklig, med en stor familj bakom mig som får alla mina pengar
Vem av dina vänner är mest lik dig - jag vet inte, ingen egentligen, lika men ändå så olika
Vem är mest högljudd - jag ..
Vem får dig mest att skratta - emma, julia, frida
Vem har du känt längst - kaka
Vem är blygast - maria?
När grät du mest - vintras och för några veckor sen ..
Bästa känslan - att känna att allt går bra
Värsta känslan - att vara oälskad
Vart vill du bo i framtiden - stockholm tror jag, kanske uppsala, men ngt år utomlands
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - jag ska bli smal
Hur länge tror du att du kommer leva - svårt att tänka mig att jag dör ung ..

Har du någonsin;
Varit kär - ja
Moonat nån - hahah nån gång säkert
Blivit dissad - ja..
Rymt hemifrån - hahaha japp, med sån där pinne över axeln!
Föreställt dig ditt ragg naken - vad annars? :P
Skolkat - ja
Tänkt på självmord - ja
Sovit utomhus - såklart :)
Gråtit i skolan - för många gånger inför för mycket folk
Velat bli modell - vem har inte velat?
Varit otrogen - har ingen att vara det emot
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - många saker
Sett en död människa - ja
Druckit alkohol - nej aldrig^^
Använt droger - nej.
Ätit sushi - ja
Snattat - ja, men de är läängesen
Retats - hahaha
Blivit nerslagen - slåss inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0