it is a new week

jaa då, så var helgen slut. har vart en bra helg måste jag säga, har varit lugnt men det var precis vad jag behövde! imorgon är jag ju i princip ledig, men har bestämt att jag ska vara i skolan till 11 i alla fall, plugga lite matte och prata med lotta.
sen drar jag till gymmet för spinning! fy så skönt det ska bli, att känna hur fettet rinner av en i form av svett! hahah fy vad äckligt det där lät..

men aja, idag har jag inte gjort så mycket, skulle iväg på cirkus med lori och nathalie men det vart inte så, för jag hann inte bli klar med det jag skulle göra hemma.. men sånt är livet :)
har nu i alla fall duschat, peelat, smörjt in hela kroppen och fixat naglarna :) sköönt!

sitter och kollar på the city på mtv.se just nu men de laggar som satan så får se hur länge jag orkar hahah :P

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0