it is like i can´t breathe without you on my side

hej bloggen

nu ligger jag i min säng nyduschad och tänkte sova strax, är på rätt kasst humör som jag hoppas är över till imorgon ..

spinningen var sjukt jobbig såklart, men känns som om jag kunde tagit i mer, men jag fattade inte att det var sista låten förräns efter att den var slut hahah.
aja, sen så åkte jag hem och var hemma till 10.. en timme sen alltså.. och då åt jag middag och duschade och nu är jag här :)
helt utslagen efter helgen och dagen hahha :P och då har jag ändå sovit på dagen!

imorrn så får vi se vad som händer, har nationella så jag slutar nog vid halv 11 typ.. rätt ovärt med tanke på att ingen annan slutar då .. aja, ska väl träna på eftermiddagen tror jag, och sen träffa niklas som ska hjälpa mig med dremaweaver på kvällen.. han slutar inte förräns halv 5 så de är rätt drygt .. -.-

postivit inlägg känner jag haha :P avslutar med en underbar bild ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0