Kväller

God kväll bloggen

efter att jag kom hem har jag egentligen inte gjort någonting, tittat på hela säsong 5 av the hills, några avsnitt av the city.. drygat mig på msn, pratat i telefon..

bara vanliga saker :) har fixat mina naglar också! skitlängesen jag målade tånaglarna, men varför inte liksom ;) jobbigt nog ser de ut som om en treåring målat dem haha, är inte så vig så blir alltid lite svårt att komma åt haha!


ja ni ser ju.. inte särskilt snyggt ;)

sen har jag duschat nu precis och ska väl strax smörja in mig och gå och sova, jag har blivit beroende av att smörja in hela kroppen varje dag, känner mig så mycket fräschare då!  använder en olivkräm som jag fick av mn bror i julklapp, tror den kommer ifrån åhlens och är nog inte så dyr, men bra är den! :D

aja, jag har egentligen inget att skriva om, men vi hörs imorn!

puss

Kommentarer
Postat av: Lori

re: jooda de va snyggt du passa bra i både mörkt och ljust! :)



HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHH asså dina naglar HAHAHAHAHAHHAHAH! Du e bara föör skön ibland ebban lilla<3<3<3

2009-05-05 @ 23:22:27
URL: http://panossian.blogg.se/
Postat av: Sofia Lindblad

hahaha vadå inte vig:O? Hur hann du med allt det där, är inte the hills säsong 5 typ 10 timmar lång?



puss gullunge<3

2009-05-06 @ 18:14:44
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0